تیم امید آرشیو خبر ها
اولین جام فصل ، تقدیم به کلمنزا و ماسون!

اولین جام فصل ، تقدیم به کلمنزا و ماسون!

ویارجو کاپ، که به کوپا کارناوله هم معروف است، یکی از مهم ترین تورنومنت های جوانان در جهان است، حالا بعد از 4 سال، این جام برای نهمین بار به تورین آمد. یوونتوس و میلان مشترکا پرافتخارترین تیم این تورنومنت هستند.

 

 

یوونتوس به لطف عملکرد خوب تیم پریماورا توانست پالرمو را 3‐2 ببرد، این پیروزی بعد از یک بازی بسیار دشوار به دست آمد، یووه بازی را خوب شروع کرد و نشان داد که می خواهد به سرعت به گل بزند.

 

کاستانوس ، وینگر قبرسی یوونتوس 

 

 

روی حرکات محوری ماچک و کاستانوس که برای چندین و چند بار در بازی انجام شد بیانکونری به گل رسید، او سانتر هم تیمی چکی اش را در محوطه کنترل کرد، مدافع روبرویش را دریبل کرد و توپ را وارد دروازه کرد.

 

ماچک ، هافبک جمهوری چکی یووه

 

این گل در دقیقه ی 15 به ثمر رسید، اما آتش بازی هنوز شروع نشده بود، در دقیقه ی 28 با گل لا گومینا که رو دفع توپ اشتباه دروازبان دل فاورو به ثمر رسید. بازی ادامه پیدا کرد و در عرض 4 دقیقه دو ضربه ی پنالتی اعلام شد، ابتدا ماچک بازیکن پالرمو را مجبور به خطا کرد و وادالا در دقیقه ی 33 بازی را 2‐1 کرد.

 

وادالا ، مهاجم ۱۸ ساله و آرژانتینی یووه

 

سپس گومینا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. بازی آرام شد و یووه بیشتر صاحب توپ و میدان بود، اما پالرمو چند بار دل فاورو را مجبور به واکنش کرد که یکی از آنها فوق العاده حساس بود. فقط چند دقیقه مانده بود که بازی به پنالتی بکشد، که لحظه ی تعیین کننده ی تورنومنت فرا رسید: دی ماسیمو پنالتی گرفت و آن را به گل تبدیل کرد و بازی 3‐2 به نفع یوونتوس تمام شد.

 

 

شاگردان گروسو این فصل فوق العاده بوده اند و شانس بردن 2 جام دیگر را هم دارند، بازی رفت فینال جام حذفی 5 شنبه ی آینده در یوونتوس آرنا برابر اینتر برگزار می شود، آنها در راند آ لیگ پریماورا هم صدر نشین هستند.

 

 

فابیو گروسو قهرمان دوست داشتنی برلین بعد از بازی گفت:

 

من برای بچه ها خوشحالم، چالش های جدیدی روبروی ماست، اما ما تیم با کیفیتی هستیم، می دانستیم بازی آسانی نخواهد بود، پالرمو کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشته است، ولی ما هم زحمت زیادی برای این موفقیت کشیده بودیم. ما این پیروزی را به بازیکنان مصدوممان ماسون و کلمنزا تقدیم می کنیم.

 

 

از راست به چپ : لیرولا ، وادالا ، کاستانوس

 

 

 

این دستاورد یوونتوس واکنش هایی را هم بر انگیخت ، ماسیمیلیانو آلگری در توییترش نوشت :

فتح جام برای بچه ها مهم است ، پیروز شدن به پیروزی کمک می کند ، به خصوص اگر خوب بازی کنید! آفرین! #ویارجوکاپ

 


بونوچی نوشت :

فوق العاده بودید بچه ها! اولین بار خوبه ، اما سفرتان طولانی است و هنوز تکالیف مهمی دارید! متمرکز و تشنه ی موفقیت باشید!!!

 

رومانیا کاپیتان تیم امید که به همراه تیم زیر ۱۹ سال برای مقدماتی یورو جوانان رفته بود و در تورنومنت ویارجو او و فاویلی حضور نداشتند : 

چه روزی بود!! قهرمانان تورنومنت ویارجو و صعود به فینال یورو در آلمان!!! ⚪️⚫️

 

 

الکس دلپیرو ، کاپیتان افسانه ای یوونتوس :

قهرمانی در جام ویارجو خاص است ... تبریک به بچه ها و به مربی یوونتوس فابیو گروسو!  #ViareggioCup # ADP10

 

 

پل لیرولا : 

اولین جام برای ماست! حالا به سمت اسکودتو و کوپا ایتالیا می رویم! به پیش!

 

 

^^نیکولا پوتسبون ، مهاجم گلزن یوونتوس :

قهرمانان ویارجو ... این پیروزی تمامش تقدیم به توست لوکا کلمنزا ! 

 

 

استفانو پلینی :

ایناهاشش!! تبریک به همه !! همه رو به جلو!! 

 

 

 مارکیزیو که سال ۲۰۰۵ به همراه تیم جوانان خود قهرمان این تورنومنت شده بود و کاپیتان هم بود نوشت : 

یوونتوس و فابیو گروسو، دیدن جشن گرفتن شما در تورنومنت ویارجو لذت فوق العاده ای برام به همراه داشت! من را به یاد خاطرات محشری انداخت! 

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده:

:: تبلیغات متنی [سفارش] ::
jNews Beta v0.50410 © 2001-24 Juventus.iR - IRANIAN JUVENTUS FAN CLUB

Official certificate's signature: The trademarks JUVENTUS, JUVE, JUVENTUS & Shield Device are exclusively owned by Juventus F.C. Spa, Turin, Italy. This web site is in no way authorized by or affiliated to Juventus F.C. SpA or the club's official web site www.juventus.com